Nu las lenea să mă învingă, fac sport!

Când vine vorba despre sport apare o problemă la foarte mulţi oameni; lenea. Mulţi se luptă perioade lungi cu ea. Unii vor să slăbească în câteva luni, alţii nu au răbdare şi vor în câteva zile, dar sportul este ceva de durată, necesită timp ca să se vadă rezultatele.

Iată ce m-a motivat pe mine să fac sport zilnic:

Pasul 1: M-am uitat în oglindă. De câte ori mă vedeam, mă închinam. Şoldurile erau disproporţionate şi urcasem în kilograme.

Pasul 2: Am început să urmăresc pe internet exerciţiile unor antrenori de fitness. Aşa am mizat pe ambiţie, iar ambiţia m-a ajutat. Mă mai uitam, să fiu sinceră, din când în când în oglindă şi nu se vedeau rezultatele şi mă auzeam spunând: “Of, fir-ar, cred că mă las.” Dar o voce interioară îmi spunea: “Nu, continuă dacă vrei să te vezi altfel!”

Nici acum nu ştiu cum de nu m-am lăsat. :)

Deşi pare o nebunie, aşa m-am convins să continui.

Şi am tot lucrat.

Cu ce sport am început în primele zile
Cu niciunul. Am început să fac genoflexiuni şi abdomene, apoi urcam şi coboram scările blocului în care locuiesc, de spuneau vecinii: “Ce are asta, frate?”
Aşa am depăşit lenea. Apoi, în următoarele zile, am început să vizionez tot mai mult diverse tipuri de exerciţii recomandate pentru modelarea corpului. Şi uite aşa am aflat despre cât de importante sunt alergările.
Am început să fac zilnic douăzeci de ture pe pista de 400 m, combinate cu exerciţii găsite pe youtube, dintre cele mai simple. Alergam dimineaţa, începând cu ora 07:00 şi seara, o serie de 8.

Ce fac acum…
– zilnic 30 de ture, cu pauză de un 5 minute după primele 15. Îmi doresc să reuşesc să alerg mai mulţi kilometri la un moment dat.
– zilnic exerciţii fizice de forţă: flotări, tracţiuni, abdomene etc. De obicei încerc să fac minim 30 de minute.


Toată lumea aleargă la Braşov
Pe data de 19 și 20 mai va avea loc Maratonul InternaționalBrașov. Data limită pentru a vă înscrie este 15 mai!

De ce la acest maraton…
Fiindcă Maratonul Internaţional Braşov este un eveniment sportiv de masă, un prilej de sărbătoare pentru oraşul de sub Tâmpa, de promovare a obiectivelor turistice, culturale, gastronomice. Bine de ştiut este faptul că din 2015, Braşovul a intrat pe harta maratoanelor de şosea din România, alături de Bucureşti, Cluj şi Arad, iar din 2017 evenimentul de alergare din Braşov este oficial membru full AIMS (Asociaţia Internaţională a Maratoanelor şi Curselor de Distanţă), cel mai important for internaţional în domeniu.

Poţi şi tu să participi
Pot alerga cei cu vârsta cuprinsă între 6 şi 90+ ani, alegând una dintre cele 6 curse, pe distanţe diferite: maraton 42km, semimaraton 21km, cursa de 10,7km şi cursa populară de 5,7km (necompetitivă şi necronometrată, în scop caritabil), team run 4×10.7km şi curse pentru copii între 6-14 ani.

Zona de start şi de finish este Piaţa Sfatului, chiar între Biserica Neagră şi Casa Sfatului.

Fiecare concurent va avea ocazia să descopere în alergare atât Braşovul, cât şi împrejurimile acestuia întrucât traseul este unul deosebit de pitoresc şi presărat cu obiective istorice şi turistice.

Pentru a vizualiza traseul pentru fiecare probă, vă invite să accesaţi următorul link.

Program

SÂMBĂTĂ, 19 MAI

10:00-20:00 predare de kituri – la cortul Sport Expo special amenajat în Piaţa Sfatului
La preluarea kitului de start fiecare concurent trebuie să fie prezent cu declaraţia pe propria răspundere completată şi semnată. Această declaraţie se primeşte pe email la validarea înscrierii, dar o se poate descărcă şi de AICI.

Kitul se poate prelua şi pentru colegi/prieteni, condiţia este să existe declaraţia pe propria răspundere completată şi semnată în original şi o copie după actul de identitate al persoanei pentru care ridicaţi kitul.

ZIUA CONCURSULUI – DUMINICA, 20 MAI

Menţiuni:
* NU se fac înscrieri în ziua concursului
* NU se va face predare de kituri în dimineaţa cursei decât în cazuri excepţionale şi DOAR pentru participanţii din afara Braşovului, cu anunţare în prealabil. Predarea se va face în cortul special amenajat în zona de start/finish în intervalul orar 7:00-7:45.
7:30-7:45 încălzirea la scenă
7:50 alinierea la start
8:00 START pentru toate cursele: maraton, semimaraton, team run, 10,7km, 5,7km, 2,5km (limită de timp maraton: 6 ore)
14:30 Festivitate de premiere

Pentru înscriere vă rog să accesaţi acest link.

Mult success şi vouă. Voi fi printre voi, gata de un traseu pe cinste la altitudine.