Sportul este inamicul principal în lupta cu Alzheimer și Parkinson

Potrivit unui studiu realizat bineînțeles de către cercetătorii din Marea Britanie, este recomandat ca în fiecare zi să ne dedicăm cel puțin 20-30 de minute pentru a face sport. A face sport nu presupune neapărat un antrenament asiduu, de performanță, ci un stil de viață sănătos. Dar haideți să vedem ce impact are sportul asupra creierului uman? Mai jos am inserat un filmuleț intro pentru a înțelege pe scurt principalele beneficii de care vă puteți bucura, atunci când optați pentru o sesiune de sport.
Sunt o persoană activă și sportul face parte din activitatea mea de zi cu zi, dar cu toate acestea nu practic sport de performanță. Îmi place să alerg seara alături de partenerul meu pentru că am observat că numai atunci ne deconectăm totalmente de responsabilitățile asumate, corpul devine din ce mai ușor și avem un somn mai profund și liniștit. 
Știați că atunci când vă opriți din executarea exercițiilor fizice, creierul vostru este serios afectat, iar principala zonă afectată este cea responsabilă de formarea memoriei? Șiați că forma de Alzheimer sau Parkinson apare ca rezultantă a lipsei de activitate fizică? Spuneți STOP Tulburărilor mentale!
 

Pentru iubitorii de competiții, Maratonul Internațional Brașov le oferă doritorilor posibilitatea de a participa în perioada 19-20 mai la maraton. Trebuie menționat faptul că înscrierile se pot face până pe data de 15 mai 2018. pentru mai multe informații despre eveniment, îi puteți vizita pe pagina de facebook Maratonul Internaţional Braşov!