Spune Exit zgârieturilor!

Smartphone-ul pentru mulți dintre noi este un dispozitiv indispensabil, fără de care nu ne putem desfășura activitatea într-un timp optim. Indiferent că îl utilizăm în scop personal, pentru a păstra legatura cu ceilalți sau pentru a ne gestiona ședințele la muncă, telefonul este parte din noi.
Și cum acesta are o importanță atât de mare pentru optimizarea sarcinilor noastre, ar trebui să avem mai multă grijă de el. Teoretic ar trebui să îi căutăm încă din prima zi de la achiziție diverse huse și/ sau folii protectoare. Cu toate acestea, amânăm momentul pe ziua următoare, iar după cum bine știm aceea zi poate însemna una sau mai multe luni până la achiziționarea unei huse sau a unei folii protectoare.
Acesta este și cazul meu; în urmă cu trei ani am achiziționat un smartphone dintr-un magazin cunoscut, dar bineînțeles că în momentul respectiv nu am considerat a fi utilă husa și folia de protecție. Întotdeauna spuneam că o să o cumpăr ziua următoare, iar acea zi era tot mai departe. Cu timpul telefonul meu a suferit șocuri puternice cauzate de ˶drăguțele̋ interacțiuni ale telefonului cu asfaltul. De la zi la zi aceste șocuri erau tot mai frecvente, până în momentul în care smartphone-ul a ajuns să arate așa..
Acum intenționez să îmi cumpăr un iPhone care să vină în întâmpinarea necesităților mele. Modelul l-am ales, dar pentru că fiecare persoană învață din greșeli, de data aceasta o să îmi cumpăr toate accesoriile necesare. Costurile telefonului sunt ceva cam mari, așa am ajuns să văd că cei de la Exit au niște folii de protecție incredibile.
Iar pentru telefonul meu deteriorat, pe care m-am gândit totuși să nu îl arunc, ci să îi prelungesc puțin viața, tot pe site-ul celor de la EXIT am văzut FOLIA DE STICLA -TEMPERED GLASS - SAMSUNG GALAXY A3 2016 care poate fi îmbunătățirea de care avea nevoie bătrânul smartphone.

- Acoperă tot ecranul telefoanelor iPhone ;
- Oferă protecție maximă inclusiv pentru marginile curbate;
- Are un strat din silicon activ ce oferă o aderență perfectă și în același timp, o anduranță ridicată;
- Este construită din sticlă tratată termic, de calitate înaltă, ce oferă o protecție anti-șoc foarte ridicată, păstrând în același timp calitatea maximă a rezoluției;
- Oferă o suprafață delicată display-ului, față de o  folie normală;
- Oferă o claritate uimitoare a ecranului, sensibilitate ridicată a touch-ului și confortul unei atingeri delicate;
- Transparență 100% ;
- Protecție 3D;
- Are un strat special anti-ulei și anti-amprentă, acesta oferind protecție împotriva petelor și reducerea semnificativă a amprentelor;

Principalele motive pentru care aș opta pentru o folie protectoare sunt:
- Construcția foliei: sticlă tratată termic de calitate înaltă, ce oferă o protecție anti-soc foarte ridicată, păstrând în același timp calitatea maximă a rezoluției;
- Securizarea bună a suprafeței delicate a display-ului;
- Transarența 100%, ceea ce oferă o claritate FULL HD;
- Marginile perfect rotunjite, astfel telefonul va avea un aspect plăcut;
- Duritatea sticlei: 9H;