Fii diferit. Crează-ți primul magazin online cu GoMag!

Nu o dată m-am gândit la a deschide un magazin online, dar de fiecare dată a intervenit altceva, împiedicându-mă să fac acest lucru. Idei au fost cu nemiluita, de la haine la chestii hand-made și..., până la urmă, nu a fost să fie. Până mai ieri, când am găsit ceva mai mult decât interesant; platforma GoMag, o platformă ce oferă partenerilor tot ceea ce au nevoie pentru a vinde online, astfel încât să ofere o experiență cât mai plăcută tuturor clienților și pune la dispoziție o serie de teme pentru ca fiecare partener să își poată personaliza aspectul magazinului așa cum dorește.
Totodată, GoMag oferă soluții nemaipomenite de Ecommerce: pot construi și vinde online cu propriul meu magazin, mă va ajuta să îmi cresc afacerea și vânzările prin intermediul Emag MarketPlace, iar tot ce trebuie să fac, este să adaug produsele și să le promovez pentru a le putea vinde. De configurarea și customizarea magazinului meu se va ocupa echipa GoMag. Deci..., ce poate fi mai simplu?
Dacă tot am intrat în amănunte să vă spun mai multe. Accesând acest link: https://www.gomag.ro/blog/cum-imi-fac-un-magazin-online/, puteți obține sfaturi despre cum poate fi construit un magazin online, sfaturi pe care eu le consider mai mult decât utile.
Tot acolo veți observa cum se face un plan de afaceri bine-conturat, ce înseamnă concurența, înregistrarea afacerii (știți voi chestiile cu codul CAEN, fima SRL, etc.), cum să evitați sancțiunile, partea frumoasă cu numele, culorile, logoul, practic oglinda magazinului.
Așadar, nu trebuie să scapați nimic din ce am menționat mai sus, dar neapărat trebuie să accesați linkul.

La capitolul tipuri de magazine care merg bine în această perioadă, GoMag ne oferă următoarele alternative: Fashion/Beauty, Jucării/Bebe, IT&C/Electronice/Auto, Produse naturiste/Sport, Aceesorii/Unelte, Produse pentru evenimente/Florărie, Design interior/Mobilier, Produse unice/Catalog mic de produse, Casă&Grădină și Handmade/Hobby.

Dintre toate acestea, eu nu am ales nici unul, ci altceva, în care am încredere că va prinde în această perioadă, în care oamenii au fost loviți de pandemia creată de virusul Covid-19.

Gusturi și arome recoltate direct din grădinile producătorilor locali

Da, ați citit bine: gustul adevărat al fructelor și legumelor este doar unul, iar eu m-am gândit că poate fi găsit în orice GreenBox al meu!
Ce este GreenBox...

La fel ca toate poveștile, și povestea GreenBox începe cu „a fost odată”, pentru că GreenBox vreau să aibă în spate o echipă tânără, decisă să ofere fiecărui om șansa de a se bucura de fructe și legume 100% românești, mai rapid și mai ușor ca niciodată.

Cum a început totul...

Într-o zi, pe când îmi executam munca de la birou, mi-am reamintit de perioada copilăriei, când fructele și legumele cu gust erau la îndemâna tuturor, cu mult mai multă ușurință; când bunicul se trezea la șase dimineața și uda grădina, fiindcă mai târziu nu se putea, riscând ca soarele să ardă toată cultura. Astfel, mi-am pus următoarea întrebare: Ce mă poate împiedica să fac oamenii să se bucure de aceleași produse de calitate? De ce trebuie să ne îndreptăm mereu către supermarket, în defavoarea producătorilor locali de fructe și legume? Poate comoditatea sau deja-obiceiul ca fiind la modă să mergem în marile retailere, dar părerile sunt împărțite.

Și tot un „Dar”, însă mai mare de această dată, de ce să nu economisim timp și să ne bucurăm de altă prospețime? O prospețime de-a casei. Astfel aș vrea să încep pe platforma GoMag un proiect dornic să aducă pe masa oamenilor gustul fructelor și legumelor de altădată!

Ce trebuie să fac...

Primul pas ar fi mobilizarea rapidă; asta după ce am făcut toții pașii pe care v-am îndrumat și pe voi să îi urmați mai sus, accesând linkul respectiv. Aș începe să caut producători autentici din Prahova natală, oameni simpli de la țară, care investesc timpul și dedicarea lor în producția de fructe și legume ca altădată. Alături de ei, de micii producători care merită toată susținerea mea și a echipei mele, aș propune o doză săptămânală de vitamine, proaspăt culese din grădină.

Pasul doi: Aș recolta legumele și fructele de sezon, le-aș ambala în condiții optime, în box-uri 100% securizate, apoi le-aș livra la ușă, prin intermediul curierilor cu care voi încheia parteneriate. Astfel, doresc să aduce în casele oamenilor produse proaspete, iar în suflet amintirea gustului copilăriei, atunci când fructele și legumele aveau o prospețime aparte.

Voi nu v-ați săturat de legume și fructe fără gust din import? Sincer, aș pune această întrebare oamenilor. Acest lucru poate fi combătut, fiindcă GreenBox va aduce pe masă fructe și legume ca altădată, accesând www.greenbox.info!
Fiind tot mai dificilă găsirea în supermarket-uri a fructelor și a legumelor care să aibă într-adevăr gust și un preț rezonabil, eu și echipa mea, la fel ca și ceilalți oameni, iubitori ai aromelor autentice și, mai ales, că ne plac legumele și fructele cu gust, pline de savoare și cu parfum intens, ne-am îndreptat atenția către micii producători locali și, prin intermediul GreenBox, dorim să readucem bucuria de a savura legume și fructe 100% proaspete, pe care să le livrăm acasă, în doar 24 de ore de la recoltare!

Nu-i așa că este minunat să știți că puteți susține piața de producători locali, că vă puteți bucura de marfă de calitate și că totul este disponibil la un preț rezonabil? Totul la doar câteva click-uri distanță, comandând un box de la GreenBox!

GreenBoxul meu poate acoperi necesarul săptămânal de legume proaspete de sezon, pentru o familie de 3 persoane. Alegerea cu grijă a fiecaruia dintre produsele din acest Fresh Box face să fim gata de livrare a unei porții de vitamine, direct din grădina producătorilor locali.

Avantaje

  • O singură cutie, sute de vitamine
  • Livrare în 24 de ore de la recoltare
  • Direct de la producătorii locali
  • Gust autentic, la cel mai bun preț
  • Garanția calității este asigurată
Așadar, lângă GoMag sunt convinsă că nu voi da greș, fiindcă i-am ales pe cei mai buni în a da viață, în sfârșit, visului meu; acela de a avea un magazin online.