Surprinde-ți și tu partenerul de 24 februarie cu SIXT rent a car!

Luna februarie are o semnificație mai aparte pentru majoritatea cuplurilor. Doamnele așteaptă cu nerăbdare să vadă cu ce surprize le mai încântă partenerii, cu ocazia zilei de 14 februarie. Eu prefer să sărbătoresc această zi dedicată iubirii pe 24 februarie, de Dragobete! Îmi place să îmi surprind partenerul și nu mă dezic de la a-i oferi diverse cadouri chiar și în zile ca acestea. Cărticelele cu mesaj sunt cam banale, articolele vestimentare dacă nu au un detaliu trăznit, atunci sunt și ele un cadou destul de comun, dar o călătorie neașteptată, la o cabană și cu multă șampanie, hmmm... parcă sună ceva mai bine. Nu am o mașină, dar nu este un impediment. Am studiat site-urile și am citit despre cei de la Sixt  Group Romania că le oferă clienților posibilitatea de a închiria ce mașină vor dintr-o gamă de variante. 
Am intrat pe www.sixtsh.roam studiat oferta de prețuri la secțiunea Oferte Speciale și am ales FORD MONDEO, cu un cost de 34 de euro/zi. În dimineața zilei de 24 februarie o să am mașina în fața blocului, de restul mă ocup eu, de cazare și bagaje.  Dacă și ție îți place să ieși din anonimat, poți consulta ofertele celor de la SIXT rent a car.

De vorbă cu SIXT SH!
New Kopel Group este prima companie de leasing operaţional din România şi una de top din industria auto locală, unică prin ceea ce oferă - toate serviciile sub acelaşi acoperiş: leasing operational (SIXT Leasing), rent a car (SIXT Rent a Car), vânzare de maşini SH (SIXT SH), vânzare de maşini noi (dealer autorizat Opel - Union Motors) precum şi service auto (cel mai mare service auto din România - Union Motors).

Obiectivul New Kopel Group este mereu acelaşi - de a crea soluţii personalizate adaptate nevoilor reale ale clienţilor. Prin sistemul “One-Stop Shop” se oferă servicii integrate clienţilor care au astfel posibilitatea de a opta pentru unul sau mai multe servicii în funcţie de nevoile lor concrete.
De asemenea, a fost lansat programul Prima Mașină SH sau “Pachetul Fără Griji”, pentru a sprijini românii care doresc să cumpere o mașină SH.
Întrebați fiind cei de la SIXT SH despre cum reușesc să se diferențieze de celalelalte brand-uri, Tal Lahav a afirmat: Oamenii noștri sunt cei care fac diferența, în primul rând. Urmează apoi modul nostru diferit prin care abordăm business-ul, clienții, produsele și serviciile pe care le oferim și aici mă refer la filosofia, Always Yes!

Dacă aş opta pentru cumpărarea unei mașini de la SIXT SH, aş face-o pentru că...
Tal Lahav CEO SIXT Group răspunde: În ultimii ani, am asistat la un fenomen unic în România-volumul mare de mașini second hand cumpărate din România și din alte țări este vizibil mai mare decât cel al mașinilor noi.  
...această companie se bazează pe transparență, fiabilitate și soluții de finanțare. În plus, în acest an, toţi clienții Sixt Sh vor fi scutiți de taxa de poluare, fiind preluată în totalitate de către aceștia. Astfel, există o selecție variată de mașini Euro 5 sau Euro 6, această diferență se va observa în portofelul fiecăruia dintre noi.

La Sixt New Kopel Auto, odată cu mașina pot primi și 3 atu-uri la achiziție:
  • Cumpăr de la primul proprietar
  • Primesc automat garanție din bară în bară, 2 ani, în limita a 30.000 km
  • Finanțare, nu doar achiziție cash
 OFERTE SPECIALE

Imediat voi pleca spre...

Laguna Albastră
La doar 30 de kilometri de Cluj Napoca există acest loc mai puţin cunoscut, care pare desprins din fotografiile exotice.
Este vorba de un lac natural, apărut relativ recent, care se face deosebit prin frumuseţea culorii sale… albastru precum cerul. Laguna Albastră, aşa cum a fost denumit lacul de localnici, este străjuit de pietre calcaroase gălbui şi tufişuri de papură de un verde crud, ceea ce îi conferă locului un aspect deosebit.

Culoarea deosebită a acestuia este data de faptul că lacul s-a format pe locul unei foste mine de caolin (argilă albă), ce aparţinea de Exploatarea Minei Aghireşu. Iar dacă înainte acest loc era o mina de caolin, astăzi ar putea fi o mină de aur pentru turism, însă nimeni nu se încumetă să o exploateze, din păcate.

Şi nu îmi fac griji că se poate strica ceva la ea, fiindcă...

SIXT SH au service-ul Union Motors pentru revizii, reparații sau ori alte servicii pentru mașina ta Opel. Este un service Opel autorizat, cu experiență și tradiție în domeniu, dispunând de specialiști pasionați și o gamă largă de piese de schimb în stoc. Aşadar, în caz de voi avea ghinion, ştiu sigur că vor fi intervenții calitative și rapide pentru ca mașina mea să funcționeze excelent!

CONTACT
Șoseaua București - Ploiești nr. 145, Otopeni, Ilfov 075100
Tel: 021.9400
Facebook: /NewKopelGroup

Program:
luni-vineri 09:00-17:30
sâmbătă 09:00-14:00