Ai grijă de telefonul tău ca şi cum ai avea grijă de tine

Sosise vremea când trebuia să îmi schimb smartphone-ul. Cel dinainte nu mai funcţiona cum trebuie, aspectul era degradat, arăta jalnic, mai pe scurt. Bine, vina a fost a mea, recunosc, că nu am avut grijă de el, că doar nu se înrăutăţea imaginea lui singură. Dar când a sosit timpul să îmi achiziţionez unul nou, mi-a venit ideea să-i securizez şi ecranul. Dar până acolo a fost drum lung şi multă muncă de lămurire cu partenerul meu.
Haideți, să vedeți cum am reușit să-l conving și cum i-am adus argumente solide în favoarea foliei protectoare. 
S-a tot vorbit în ultimul timp pe internet despre cum să ne protejăm gadget-urile cu cele mai bune produse. Fie soluţii, fie huse sau chiar folii de protecţii. Unii şi-au baricadat telefoanele destul de repede, alţii au ales să fie mai prudenţi, iar la o bună parte nici nu le pasă. Ştiu, s-ar putea să îmi spuneţi că majoritatea smartphone-urilor au protecție din fabrică, dar nu trebuie să ne culcăm pe o ureche fiindcă aceste folii de protecție nu fac mare lucru.

Când am zis “Gata, azi îmi voi lua alt smartphone”, am dus contraziceri multe cu partenerul meu. Am pus chiar şi un pariu - El mi-a spus că nu voi fi în stare să îl păstrez mai mult de o două luni fără să îl scap, eu îi transmiteam că nici după un an nu va fi atins telefonul de vreun obiect. Haideţi să vă arăt cum am reuşit să fac acest lucru.


La început mi-a zis: “Nu pune telefonul în geantă; în geanta ta nu lipsesc niciodată lucrurile metalice. Acolo arunci cheile, iar câteodată şi forfecuţe sau unghiera. Înăuntru, într-un spaţiu atât de mic, ai fi în stare să arunci şi un topor. Îţi dai seama ce ar păţi săracul telefon lovit fiind din toate părţile de acele obiecte, nu?”
Replica mea nu a întârziat să apară. “Ca să nu pierd pariul m-am gândit să-mi iau o folie cu grad ridicat de protecție. Folia protectoare de pe www.exit.ro, o folie obișnuită la prima vedere, însă este un produs de înaltă calitate creat pentru o protecție inteligentă. Aceasta se aplică atât pe display-ul telefonului cât şi pe spatele acestuia. Se potriveşte la perfecţie pe formatul telefonului, acoperă în întregime suprafeţele faţă/spate, nefăcând altceva decât să îi acorde acestuia o notă de eleganţă şi bun-gust.


Văzându-mi folia de pe ecran, partenerul meu, cumva invidios a continuat să spună: “Te-ai gândit bine, nu zic că nu este o folie deșteaptă, dar fii atentă că nu o să mai ai aceeași claritate la display. Această folie o să-ți ia din claritate și, mai mult decât atât, odată apăsat pe display comenzile îți vor fi preluate mai greu. Sunt convins că te vei enerva, te ştiu bine, şi la fel de convins sunt că o vei îndepărta. Deci, pariul este al meu!”

Amuzându-mă de mama focului, am spus: “Eu ştiu ceva ce tu nu ştii. Ţine minte, folia de protecție este are o transparenţă de 100%, așa că nu îmi voi face griji în ceea ce privește claritatea. Cât despre comenzi, stai tu liniştit că nu vor fi probleme, folia este atât de fină încât nu schimbă cu nimic funcţionabilitatea smartphone-ului.

“Vezi să nu fie păcăleală. Câţi oare nu s-au păcălit cu astfel de folii şi minunăţii din comerţ? Îţi spun eu, foarte mulţi. Sunt doar bani aruncaţi pe nişte mofturi. Cel mai important este să ai grijă de bunul tău în viaţă.”, se răsteşte el.
“Ţipi degeaba! Nu mă convingi să renunţ la ea. Folia de protecție se mulează perfect pe orice suprafață şi vrei să mai ştii ceva, îmi asigură o rezoluţie HD.”, încerc eu să îi tai elanul.

“Hai că deja m-ai convins să îmi iau şi eu una. La câte avantaje are… Dar preţul? Nu mi-ai spus cât costă. Pesemne că foarte mulţi bani.”

“Aiurea. Preţurile variază. Se găsesc folii începând cu preţul de 27 Lei. Oricine îşi poate achiziţiona una sau chiar mai multe.”
“Auzi, draga mea, zice el cu o voce timidă. Dacă vei comanda, să comanzi două. Şi pentru telefonul meu una că nu se ştie niciodată ce poate păţi.”

“Păi, dragul meu, nu spuneai tu că e păcăleală şi că nu există pe lume accesoriu care să ne protejeze smartphone-urile?”

“Ba da, dar îmi retrag cuvintele”.
Aşadar, am câştigat pariul. În momentul plasării comenzii pe www.exit.ro, plata o va face partenerul meu. Deci, m-am ales cu o protecţie a ecranului pe gratis.