Şifonierul, obiectul de mobilier ce nu trebuie să lipsească din casa noastră

Când eram mică obişnuiam deseori să merg pe la bunici şi să dorm în unele nopţi la ei, aşa se face că în camera în care eu îmi petreceam nopţile se afla un şifonier mare.
Era amplasat perpendicular pe patul meu şi, deseori, îl priveam împreună cu ursuleţul Beanie (i-am spus aşa fiindcă avea o căciulă pe cap, ce-i acoperea ochii, asta fiind şi traducerea din engleză pentru căciulă), căruia îi şopteam că atunci când voi fi mare, la casa mea, îmi voi lua un astfel de şifonier, căci şi eu, ca orice fată, eram foarte atrasă de articolele vestimentare. Ei, ştiţi cum sunt fetele, să aibă cât mai multe haine, şi da, recunoaştem, de fiecare dată spunem că nu avem îndeajuns.
Ziua treceam pe lângă şifonier, mângâindu-l. Dacă aş fi putut, l-aş fi luat din trecut în acest prezent. Ar fi trebuit să fie al meu, dar acum este cenuşă – timpul l-a mâncat puţin câte puţin, până a cedat, devenind lemn pentru foc.

Se spune că o casă fără şifonier este o casă a haosului. Nimeni nu îşi permite să îşi lase hainele aruncate pe unde apucă. Nu mai sunt un copil, dar obiectul meu preferat de mobilier rămâne tot un şifonier.

Am auzit recent că MAM Bricolaj poate pregăti materiale pentru orice piesă de mobilier la comandă, indiferent de dimensiuni, culori sau formă. Voi lua în calcul şi mai tare mutarea în Bucureşti, motivele sunt multe şi bine înrădăcinate în mintea mea.

În prezent am un şifonier în apartamentul în care locuiesc, dar, ca şi pe cel al bunicii, şi-au pus amprenta anii şi a trebuit revopsit, plus că a devenit neîncăpător.
Şifonierul este un obiect de mobilier foarte versatil, ce poate fi folosit şi pentru decorare. Poate susţine fără prea mare efort diverse tipuri de haine sau chiar şi alte obiecte. Echipa MAM Bricolaj este cea mai bună soluţie în ceea ce priveşte crearea unui şifonier pe masură.
Aş dori ca el sa fie vopsit în culori cât mai deschise, naturale. Am de ales între bej, alb şi gri, astfel încât şifonierul să se potrivească cu celelalte obiecte din cameră. Pot, de asemenea, să optez pentru zugrăvirea pereţilor în aceeaşi nuanţă de culoare.
Forma sa exterioară îl poate face vedeta casei! Se potrivesc de minunte sertarele vizibile pe exterior, iar uşile neapărat să aibă modele aplicate care vor schimba radical aspectul general. Designul uşilor este simplu de ales, se pot deschide normal sau se pot glisa, dar eu aleg a doua variantă.

Compartimentarea necesită un inventar al lucrurilor care duce la analizarea stilului, deci trebuie depozitaţi pantaloni, tricourile ţinute pe umeraş sau împăturite, accesoriile, iar pe lângă acestea, este importantă şi o oglindă în care să mă admir.

Leduri în interiorul şifonierului – un mare atu. Vă asigur că se vede extraordinar de bine toată garderoba atunci când lumina se află în interiorul şifonierului şi nu va veni din spatele meu.

GATA! Cam aceste este şifonierul, şi tot ce trebuie să fac, este să îl dau în producţie minunatei echipe MAMBricolaj, ce va ocupa atât de realizarea, cât şi de montajul lui.