Prietenul la nevoie se cunoaște când cumpără de la Cattitude

Iubim animalele de companie și încercăm să le satisfacem necesitățile ca ele să fie fericite. Dar oare chiar reușim sau le punem în situații stânjenitoare? Ținând cont că și eu am acasă un astfel de animal și, mai exact, un cățel de 1 an și o lună (Max), iar relația dintre noi este mai mult decât bună, cel mai important lucru din ea se reflectă asupra afectivității, timpului petrecut împreună, comenzilor și prieteniei. Dar ce se întâmplă când rolurile se schimbă?

Un câine, ca orice animal de companie, își dorește atenție, îngrijire, un loc al lui, să atragă cât mai mult privirile celor din jur prin comportament și să fie iubit. Eu, dacă aș fi în locul lui, i-aș transmite prietenului-om să stea cu mine mai mult timp pentru a nu mai face boacăne.

Atât locul de muncă, dar și alte activități mă pun în situația de a-mi lăsa cățelul singur pentru câteva ore bune. Deseori mi-am pus întrebarea dacă se simte abandonat și ce ar face el dacă ar fi în locul meu? Probabil s-ar gândi la o gestionare mai eficientă a timpului, acesta ar fi lucrul pe care eu, ca și animal de companie i l-aș transmite prietenului-om.
Deseori m-am întrebat de ce cățelul meu nu răspunde la anumite comenzi? De curând am aflat și răspunsul. Mi-am dat seama că nu se simte confortabil când este sub aripa stricteții. Schimbând din nou rolurile, ca și animal, i-aș spune pritenului-om că libertatea este un dar dat de la natură și oamenii nu au dreptul de a mi-l interzice. Că tot suntem în perioada Sărbătorilor, este ușor ca omul să îmi transmită că nu am voie să umblu pe lângă bradul de Crăciun, să ating globulețele și instalația, să desfac cadourile înainte de termen, ca tot el să aibă și curajul de a-mi spune de pe acum “CRĂCIUN FERICIT!”. Dar cu toate acestea eu tot îmi iubesc prietenul.

Câinii sunt considerați ca fiind cei mai buni prieteni ai omului și vice-versa. Consider că nu există stăpân și animal, ci prieten și prieten. Din dorința de a inspira cât mai mulți oameni să gândească pozitiv despre ei și relația cu animalele lor de companie, s-a deschis cel mai nou magazin online premium de accesorii și mâncare dedicat animalelor de companie Cattitude. Acesta, împreună cu Agenția de Marketing CreativeWings, și-au propus să deschidă o ușă către un alt univers de comunicare și comuniune cu cei pe care îi numim familie, având în vedere dezvoltările de creație și tehnologie la nivel internațional.

Pentru o dezvoltare mai bună, îmi invit cititorii să distribuie (share) articolul pentru a face cât mai cunoscut acest shop online dedicat micilor noștri prieteni.